Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Szakal
Dołączył: 19 Lut 2007 Posty: 213 Skąd: Poznań
|
|
Powrót do góry |
|
 |
szdowk
Dołączył: 01 Kwi 2006 Posty: 204 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Wto Lis 18, 2008 3:40 pm Temat postu: |
|
|
Hello
Zgaduję , że zawór jest wbudowane w piastę koła zamachowego. Tzn. jego część ruchoma to po prostu wał korbowy z otworkiem w odpowiednim miejscu. Ogólnie, trzeba by to przemyśleć w szczegółach...
Mało klasyczne, nie wiem czy trwałe (rzecz względna zależna od materiałów i oczekiwań), ale bardzo eleganckie.
_________________ Szymon D. |
|
Powrót do góry |
|
 |
Szakal
Dołączył: 19 Lut 2007 Posty: 213 Skąd: Poznań
|
Wysłany: Wto Lis 18, 2008 8:23 pm Temat postu: |
|
|
Wybacz, ale trochę nie rozumiem :p
|
|
Powrót do góry |
|
 |
szdowk
Dołączył: 01 Kwi 2006 Posty: 204 Skąd: Warszawa
|
|
Powrót do góry |
|
 |
szdowk
Dołączył: 01 Kwi 2006 Posty: 204 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Sro Lis 19, 2008 7:22 pm Temat postu: |
|
|
Hello
Zresztą na filmie jeden z tytułów brzmi "the crankshaft/steam valve", a wał ma dziwne podfrezowanie. NA innym zdjęciu widac otwór w panewce i dołączoną do niej na stałe rurkę. Więc na pewno tam jest "pies pogrzebany", tylko że cel najwyraźniej osiągnięto w prostszy sposób, niż wstępnie zaproponowałem.
_________________ Szymon D. |
|
Powrót do góry |
|
 |
szdowk
Dołączył: 01 Kwi 2006 Posty: 204 Skąd: Warszawa
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|