Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
sebav
Dołączył: 10 Maj 2008 Posty: 12
|
Wysłany: Wto Maj 13, 2008 9:00 pm Temat postu: Model silnika parowego |
|
|
na pewno widzieliście na stronie głównej model silnika parowego z czego odlany jest tłok wie ktoś  |
|
Powrót do góry |
|
 |
szdowk
Dołączył: 01 Kwi 2006 Posty: 204 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Czw Maj 15, 2008 11:40 pm Temat postu: |
|
|
Hello
Tzn. na której stronie głównej? _________________ Szymon D. |
|
Powrót do góry |
|
 |
sebav
Dołączył: 10 Maj 2008 Posty: 12
|
|
Powrót do góry |
|
 |
szdowk
Dołączył: 01 Kwi 2006 Posty: 204 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Pon Maj 19, 2008 4:52 pm Temat postu: |
|
|
Hello
Cylinder jest z rurki mosiężnej o średnicy 15mm. Natomiast tłok wykonany jest z mosiężnej okrągłej "elektrotechnicznej" nakrętki, która akurat mniej-więcej (mniej niż więcej) tam pasowała. Tłok ma względnie spory luz i wszyscy się dziwią, że to działa  _________________ Szymon D. |
|
Powrót do góry |
|
 |
sebav
Dołączył: 10 Maj 2008 Posty: 12
|
Wysłany: Pon Maj 19, 2008 7:55 pm Temat postu: |
|
|
a mugłbyś wyjąć tłok i pokazać na forum jestem bardzo ciekawy |
|
Powrót do góry |
|
 |
szdowk
Dołączył: 01 Kwi 2006 Posty: 204 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Sob Maj 24, 2008 3:01 pm Temat postu: |
|
|
Hello
Niestety cylinder jest nierozbieralny... Za to mogę tłok opisać: Krążek z mosiądzu o średnicy zewnętrznej luźno-suwliwie pasującej do rurki z której wykonano cylinder, o grubości ok. 5mm, z nagwintowanym otworem w środku (M5 o ile dobrze pamiętam).
Ponieważ ten tłok jest dość cienki, wymagał dodatkowego prowadzenia na końcu cylindra. Element "prowadzący" został wykonany z takiego samego krążka jak tłok tyle, że rozwierconego w środku na średnicę trochę większą od średnicy korbowodu. Ten krążek został na końcu cylindra wlutowany, przez co cylinder jest teraz nierozbieralny... _________________ Szymon D. |
|
Powrót do góry |
|
 |
|